fredag 7. oktober 2011

Nytt høstantrekk


Nå har jeg vært ute og skaffet meg litt nytt tøy til høsten. Hvilket bedre sted er det å fotografere slike ting enn på Eames knaggen? :-) En fornyelse av garderoben er en liten trøst nå som det begynner å bli kaldere ute. Turen gikk til Olivias Hus i Mandal, en kles- og interiørforretning som er helt utrolig flott. Butikken er et skattkammer for kles og interiør damer. :-)

Disse ankelbootsene fra Debbie er utrolig gode å gå med selv om de har høye heler. Jeg har sett flere bloggere som har skrytt av dem i det siste. Dødningshodet på siden er med på å sette en liten prikk over i'en. 

Skjerfet med store stjerner er fra Becksøndergaard og strikkejakken med peace tegnet er fra Line of Oslo.
Jeg tror ikke jeg kommer til å fryse så mye med disse plaggene.

5 kommentarer:

  1. Så lekre klær!!!!
    Ja Olivias hus har SÅ mye fint!
    Lenge siden jeg har vært innom der,
    men kjenner det snart er tida :-)))

    Ble det ny stol på deg på Ikea?
    Ble helt i fra meg da jeg fant den på Ikea. Hadde hatt lyst på slike stoler til sommerstua vår,og til den prisen da.... Man kan ikke annet enn å juble for Ikea! Men veldig rart de ikke har de på Nyheter på Ikeas nettside.....? Ja ja nå vet vi hvert fall at de er der ;-)

    Ønsker deg en herlig dag og
    ei riktig god helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Flotte klær - nå er du klar for høsten!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  3. ELSKER strikkejakken din med peace tegnet...
    Såååå fin...

    SvarSlett
  4. Hei.
    Fin blogg :-) Og ja, jeg vet litt for godt om alt det supre de selger på Olivias hus...jeg bor litt for nærme hvis du skjønner ;-)
    Fin fredag til deg :-)

    SvarSlett
  5. Line jakka er bare sååååå råfin at jeg blir helt rastløs av lyst til å kjøre avgårde til byen å handle maken;-) elsker smaken din!! Hehe, ja, just my kinda taste..tihi..

    Hang it all står laaangt oppe på Ønskelista også, så en dag...

    Stor helgeklem fra nabobyen:-)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!