onsdag 12. oktober 2011

M pute

Som sagt så gjort, nesten iallefall. Puten ble ferdig i går kveld, akkurat som jeg sa. Men jeg har to stykker, og den ene ligger enda på sybordet. Må vel love at den blir ferdig i kveld da. :-)

Jeg slet litt med å få til glidelåsen. Jeg har alltid laget puter med glidelås midt på ryggen bak. Denne gangen ville jeg ha glidelåsen nederst i sømmen, og det har jeg aldri gjort før. Det var noe herk, så jeg må nødt til å finne ut en litt mer elegant måte og løse dette på. Tips tas imot med takk fra de som kan det. 

11 kommentarer:

  1. Den ble flott...ingen tips desverre..
    ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Puten ble nydelig - flotte farger i sofaen din!! En deilig krok!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  3. Så stilig!! Har lyst å sy puter når sylysten kommer over meg igjen :) Takk for inspirasjon!!

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig :0) Tenkte å prøve meg på putesying snart jeg også, men jeg har ikke tenkt å gutse til med glidelås nei. Det blir for avansert for denne frua. Safer med knapper jeg tror jeg. Hehe...

    Ha en toppers dag.
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Så stilig og kjempelekre farger!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Det blir såå fint ju! :)
    Vill också sy nu - blev riktigt inspirerad!
    Tack för det!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Nydelig! Skulle hatt en pute med M på nå jeg også:)

    Klem:)

    SvarSlett
  8. Bra jobba!
    Her var det mange fine puter...

    klem

    SvarSlett
  9. Så fin pute, liker veldig godt Peace puten din! Som deg er jeg veldig glad i peace tegn og dødningskaller om dagen... Ønsker deg en strålende høstdag :)

    SvarSlett
  10. God morgen, Minmill!
    Lekker pute med M for Minmill kanskje..
    Jeg vet jo hva ditt ekte navn er også jeg da...
    Liker de grå nyansene i stuen din. Jeg er som sagt før (og hvem skulle tro det) VELDIG glad i grått foruten om alle glade farger.
    Sola skinner og her skal det syes!
    Ha en strålende dag, Minmill!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Fine putene- flinke jente:-) vet glidlås i kanten er skikkelig vanskelig. Vet egentlig ikke om en veldig god løsning, så hvis du finner en, må du gjerne dele med deg;-)
    Jeg sydde et par puter med bisebånd OG glidelås- det var noe pirk og herk!!
    Men fine sofaen din med alle de nydelig puter. Jeg mÅ jo bare si igjen at jeg digger stilen din:-)

    Go fredag kjære deg!
    Stor klem

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!