lørdag 29. oktober 2011


I dag har jeg hatt en liten opprydding på kontoret her hjemme, og viser derfor noen bilder derfra. 

De fargerike papirrullene mine har vært bortgjemt i en krok en stund. Jeg synes de er så dekorative, at jeg synes de må komme litt mer fram. Kurven kjøpte jeg for mange år siden og har vært bortgjemt i en bod lenge. Så hvorfor ikke bruke den da?

Jeg må innrømme at jeg er rammet av tape feberen jeg også. Det er mye som er blitt klistret opp på veggene med tape fra Konfettishop her hjemme. Nå sitter jeg og laster opp bilder som skal fremkalles i sort hvitt. Jeg planlegger nemlig en sort hvit bildevegg med tape. Det skal jeg blogge om når det blir ferdig.

1 kommentar:

  1. Hei! Kjempe fin blogg! jeg koser meg mens jeg titter gjennom...

    Anne Bente

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!