torsdag 6. oktober 2011

Kommentar - løsning 2

Jeg har fremdeles kommenteringsproblemer med Explorer. Jeg gadd ikke finne ut av dette mer så jeg lastet ned en ny nettleser. Google Chrome heter den og er rask og brukervennlig, og nå fungerer det iallefall 100%.

Løsningen jeg skrev om tidligere i dag fungerer kanskje for noen, så derfor lar jeg det bare stå.


Jeg legger ut et aldri så lite julebilde jeg. Bare sånn for å feire at jeg har løst mine cyber problemer og for å minne dere på at det er snart på tide og tenke på å lage juleting. Vi som er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av jul, pleier jo å sy julegaver, lage julepynt osv. Spør du meg så synes jeg man bør begynne NÅ. 

4 kommentarer:

  1. Hej! Vad skönt att det funkar. Fin julbild. Nu är det på tiden att planera inför julen. Jag är nästan förliga med första julklappen. Kram kram

    SvarSlett
  2. Så bra du har funnet ut av det. Er ikke morro med pc problemer.

    For et fantastisk nydelig bilde!!!! LOVE! :)

    Gleder meg masse til julen nå!!!!

    Ønsker deg en super dag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Herlig julebilde!!!!
    Gleder meg♥

    SvarSlett
  4. Jeg klarer jo å legge kommentarer på de fleste bloggene, men enkelte går ikke... Jeg får ingen feilmelding heller. Den bare liksom forsvinner...
    Jeg bruker Explorer her, men lurer på om ikke det er det samme problemet på mobilen (der er det Safari)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!