søndag 9. oktober 2011

Cupcake bursdag

Gratulerer med dagen til min kjære mann! I dag morges sto jeg og jentene opp tidlig for å stelle i stand kake og kaffe til han på sengen. Vi pleier å gjøre sånn her i huset når noen har bursdag. Det er jo så hyggelig å våkne på dagen sin på den måten. Det ble jo en litt mektig start på dagen for oss, med Hummingbirds sitroncupcakes med masse krem på.

Jeg har nettopp kjøpt meg en kakebakebok med masse herlige oppskrifter på cupcaces, kaker, terter mm. Hummingbirds bakery ligger i London og er viden kjent for sine deilige kaker. Nå har de gitt ut en bok og deler oppskriftene med oss. Jeg skal nok prøve meg på flere oppskrifter fra denne etterhvert. 

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å få cupcake på senga!
    Grattis til din mann.
    Lekkert sengetøy i innelgget nedenfor.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Gratulerer til mannen :)
    Veldig koselig gjort og fin tradisjon å ha i familien.
    Den så veeeldig godt ut!
    Er så glad for hyppige innlegg hos deg ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!