torsdag 6. januar 2011

Soverommet

Her er et lite livstegn fra meg. Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg laget innlegg på bloggen, men datoen avslører at det er noen uker siden. Det var deilig med jule og nyttårsfeiring, men det var tungt å komme i gang med vanlig hverdagsliv igjen. Ungene var helt døgnville og har trengt noen dager for å justere døgnrytmen tilbake til normalen.

Bildet i dag er fra vårt soverom. Jeg kjøpte nytt sengetøy på Kid før jul. Jeg har kikket på dette sengetøyet før, men når det ble nedsatt til halv pris, kjøpte jeg det. Siden sengetøyet har skråbåndkant, så passet den selvsydde puten med skråbåndkant rett inn. Og hva passer vel ikke bedre enn en Love-pute i sengen vår? :-)

4 kommentarer:

  1. Det har akkkurat jeg liggende på senga og..hi hi. Fint ikke sant?
    Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett
  2. nydelig sengetøy og søt pute:) Stripete sengetøy er fint, jeg liker så godt Høiekrepp:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!

    Det ble "bærre lekkert" som de ville sagt på en annen kant av landet ;)

    PS - er det lov å si at jeg savner den gamle headeren din litt? Ble alltid så glad av fargene på den... ;))) Ikke at jeg skal bestemme headeren din altså, men noen bilder får man bare sånn "gofølelse" av å se på. Kunne gjerne hatt den på veggen jeg :)

    SvarSlett
  4. Hallo, og godt nytt år!! :)
    Det sengtøyet er akuratt det eg er på jakt etter. Må vist komma meg på salg eg og:) Puta var veldig søt! Har du sydd sjølv?

    Klem

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!