mandag 10. januar 2011

A B C - så husker du det.

Jeg er og blir en bokstav digger, jeg bare elsker bokstaver og får ikke nok. Jeg trodde det med bokstaver i interiøret skulle være en sånn kjapp trend, men for meg så er det blitt litt av en dille. Jeg klarer nesten ikke å gå forbi bokstaver når jeg ser noen. Jeg bare må ha... Er det flere som har det sånn? I tilfelle jeg skulle glemme første del av alfabetet, kan jeg jo bare titte opp i vinduskarmen på ABC bokstavene. Disse er nyinnkjøpt og jeg er veldig fornøyd.

Jeg så til min forskrekkelse at A'en sto bak fram da bildet ble tatt. Hullet til veggfesting skal egenlig være på baksiden ja. Men pytt jeg gidder ikke å ta bildene om igjen. Jeg kan iallefall fortelle at den er snudd riktig vei nå. :-)

9 kommentarer:

  1. har litt dilla på bokstaver jeg også, men har klart å styre meg:) har 5 stykker, synes ikke det er så verst da:) Disse 3 er nydelige og ABC slår aldri feil:)

    Klemmer fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Mm jag känner allt igen mig i bokstavsdilla ;-) Just nu väntar jag på ett stort "P" som skall komma med posten.....
    Dina ABC var underbara!

    SvarSlett
  3. Hej hej!

    Det är så fint med bokstäver. I alla material...

    Ha en bra vecka! Kram

    SvarSlett
  4. Samme her! Det er så mange bokstaver, skilt og ord i leiligheten nå at det sikkert kunne blitt ei bok av det:D Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  5. jeg også syns det er fint med bokstaver, men har bare klart å få JUL i bittesmå bokstaver hjem - jeg er litt treig og irriterer meg grønn over at i´en er så kjedelig...

    SvarSlett
  6. Koselig med de bokstavene i vinduet!
    Og hadde du ikke skrevet at A`n var feil vei, så hadde jeg ikke merket det:)
    Har en liten utfordring til deg på bloggen min!
    Bare om du har ork og lyst....er bare gøy:))
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Der er jeg helt lik gitt, har helt dilla på bokstaver i interiør til min mann fortvilelse, han mener vi snart har bokstaver nok til hele alfabetet, men allikevel får jeg ikke nok..... Kjempe fine de du har kjøpt deg....
    Ja tenkte jeg skulle lokke med ukepenger når de ikke er like stas som nå....
    Ha en fin uke
    klem victoria

    SvarSlett
  8. Liker bildene dine eg, de er veldig meg:)
    Kjenner meg veldig godt igjen i bokstavdilla. Må nesten lura meg til å kjøpa nå for min kjære meiner at eg har nok. Eg trudde også at dette bare var noe som kom for en stund slik andre ting pleier, men ikkje hos meg.

    SvarSlett
  9. Hei!
    Fiiine bokstaver! Jeg liker også veldig godt bokstaver, og syns det er noe man kan ha uavhengig av trend. Jeg har bare to, men har planer om å få flere:)

    Hilsen Ellen Louise
    http://propellie.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!