søndag 23. januar 2011

Fotodagen



Et lite livstegn fra meg igjen, og kun et bilde av en orkide. Vi har hatt fotodag med barn her hjemme, og blomsten ble brukt som fargeinnslag i bildene. Jeg kommer til å vise noen av bildene her på bloggen, men må bare bruke litt tid på å plukke ut de beste.

Det er en stund siden jeg har laget noen bilder her hjemmefra og derfor er det ikke noen nye innlegg her på bloggen. Jeg håper ikke det blir lenge til neste gang, men i mellomtiden får jeg kose meg med deres blogger slik som jeg pleier. Ha en fin søndagskveld der ute.

5 kommentarer:

  1. WOW!! For et nydelig bilde!!!
    Blir spennende å se de andre:) Og ikke minst hva slags lampe du får i hus:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Koselig med et livstegn fra deg her på bloggen din :) For et utrolig fint bilde!

    Ønsker deg en fin start på uken som ligger forann!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde!

    Jeg måtte le litt da jeg leste innlegget ditt under. Tror det er mage bloggedamer som har hatt en lignende diskusjon. :) Det blir spennende å se hva slags lampe som kommer!

    Jeg synes bloggen din er veldig fin, og jeg legger meg til som følger og kommer igjen!

    SvarSlett
  4. Hei og god kveld ja :) Måtte smile litt av lampeinnlegget ditt jeg også. Tror mange kjenner seg igjen her;) SPent ¨å se bilder av barna :)

    SvarSlett
  5. Et lite livstegn fra meg igjen, og kun et bilde av en orkide. Vi har hatt fotodag med barn her hjemme, og blomsten ble brukt som fargeinnslag i bildene. Jeg kommer til å vise noen av bildene her på bloggen, men må bare bruke litt tid på å plukke ut de beste.
    black shalwar kameez with red dupatta
    black salwar suit with colourful dupatta

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!