torsdag 6. januar 2011

Se min kjole



Det er riktig obervert at det er litt mindre farger på bloggbildene her for tiden. Det har nok noe med vinter og kulde å gjøre. For da søker jeg til varme kulører og lune tekstiler. Jeg kan iallefall fortelle at gråtoner er et gjennomgående tema her i huset, både når det gjelder klær og innredning. Grått passer til alt akkurat som hvitt gjør, og kan gjerne mixes med farger. Turkis er en farge jeg bruker innimellom.

Denne kjolen ble kjøpt på Noa Noa i sommer. Den synes jeg er så fin, at den godt kan henge framme. Den  henger nedersti loftstrappen sammen med en julepynt som jeg har glemt å rydde. Men det gjør ikke noe, den er jo ikke så veldig julete. Kjolen kan brukes både på sommeren og vinteren, enten med singlet eller langermet genser under, og den er flittig brukt.  


Jepp, det ble to innlegg på en dag det, og det må vel sies å høre til sjeldenhetene. Ha en fin kveld dere!

6 kommentarer:

  1. Nydelig kjole, det går mye i grått og hvitt her også:-).
    fin blogg du har, her kommer jeg til å titte innom ofte:-)
    Ha en fin kveld
    Hilde

    SvarSlett
  2. Den var fin:-) Skjønner godt at du bruker den masse!

    SvarSlett
  3. Den kjolen er nydelig!
    Lenge siden jeg har vært inne å tittet på blogger nå, så mange fine innlegg du har lagt ut!

    Fortsatt god januar!

    SvarSlett
  4. Ser ut som en nydelig kjole :) Og jeg liker gråfargene dine jeg! :)

    Jeg har også fått øynene opp for hvilken nydelig farge grå kan være! Og snart blir det ny grå sofa!! Jippi!! Jeg leter etter ny sofa even as we speak :)

    Ha en strålende god helg! :)

    Lilja

    SvarSlett
  5. Kjære Minmill
    Ble så glad for å høre fra deg!
    Er sikker på at du er superfin i den lekre grå kreasjonen!
    Jeg er også veldig glad i grått både i klær nå i den kalde årstiden og som små detaljer i interiøret.
    Her er brøytekantene høye og det blir høy peis-faktor i helgen. Far i huset har dessuten bursdag på søndag, så det blir litt ellevill feiring med ungene; flagg, synging, utkledning og brus og Non stop på senga samt reinsdyrstek hos svigerfar som bursdagsmiddag.
    Ønsker deg en glad helg Minmill!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Hva en söt kjole -
    önsker deg og dine en Godt Nyttar!
    ✿⊱✿⊱✿⊱
    Klem fra
    Beatrice

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!