søndag 9. januar 2011

Drivved og sofakrok

Når lyset skinner i stuen, så er det bare å hive seg rundt og knipse i vei. Ute er det hvitt av snø som igjen gjør at innelyset blir bedre. Egenlig ville jeg vise dere drivvedkvisten jeg fant i romjulen på en strand, men det ble litt stusselig å bare ta bilde av den. Så et lite miljø rundt kvisten skader da ikke. Jeg vil ut å finne meg flere kvister, men må vel vente litt til snøen har smeltet litt. Jeg kunne tenke meg å ha et lite knippe med kvister i hjørnet, gjerne med noe pynt på. Ville ikke det blitt kult?


Helgen er dessverre over for denne gang. Vi har vært i winterwonderland og kost oss med skiene i helgen. Men det er viktig å glede seg over hverdagen også, så jeg må nødt til å si at jeg gleder meg til å stå tidlig opp i morgen å gå på jobb. :-)

9 kommentarer:

  1. Veldig fin var den:)
    Og sfaern deres er superfin... Liker den gråfargen så godt! Jeg fant noen drivedkvister i sommer, jeg lagde en "stige" som henger i stua.. Et fint rustikt innslag:)

    Her gleder jeg meg også til jobb:)
    Ha ei god uke, klem

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Jeg liker drivved og jeg tror sikkert det hadde vært et "tøft" innslag med en bunt drivved.
    Skal ut på strendene når det er blitt mindre snø jeg også ;o)

    Ha en flott kommende uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint du har det der i stuekroken, og greinen var fin, kunne vørt kjempe fint med en bunke med litt pynt på.....
    Ha en fin søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Så fin krok!
    Likte godt det vårlige innslaget med fargede små vaser. På tide å finne fram våren her også! :)

    SvarSlett
  5. Hei og godt nytt år!! :)
    Stemningsfulle bilder. Fin sofa. Mon tru om det er like vår? Bolia scandinavia? Vasar i ulike fargar er så fint:)

    Fin søndag til deg! :)
    Klem

    SvarSlett
  6. SUPERfina bilder,,,, små härliga detaljer, och kudden, mmmmm gillar!

    Kram josse

    SvarSlett
  7. Jo, det tror jeg blir fint! Det var fint nå også :) Koselig sofakrok. Tøff lampe! Ønsker deg en riktig god arbeidsdag i morgen! :)
    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  8. Kjempefint sofahjørne!
    Tøft med drivvedkvister, de er så dekorative i seg selv! Her er det nok litt for mye snø til å lete etter kvister....:)

    Ha en god dag på jobb i morgen:)

    SvarSlett
  9. Så fint du har det i stua...
    Koselig med drivved og andre grener.
    Jeg er også fan av innslag i tre :)
    Kjekt å følge deg.
    Du har en utrolig fin blogg...
    Klem May Helen

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!