fredag 7. januar 2011

Hjertelig pynt

Det ble litt tomt i vindene da julestjernen forsvant, så da passet det bra å få et hjerte med stofftrekk. Dette flottet hjertet fikk jeg i presang da vi hadde selskap her hjemme. Jeg må jo benytte anledingen til å takke den jeg har fått det av. Takk søte T. :-)))) Vi har jo en plan med disse, ikke sant?

I bakgrunnen ser dere hvordan utsikten ser ut i hvit nydelig drakt. Må det bare vare skikkelig lenge denne gangen. Dette er lekker vinterskrud på sitt aller vakreste. Jeg gleder meg til å reise oppover til hytta i helgen, kle meg godt og være ute i snøen.

3 kommentarer:

  1. Det blir lite tomt samtidigt känns det skönt. Fint hjärta du har hängt upp.

    Kram

    SvarSlett
  2. Så lekkert! Kan jammen bli litt romt i huset når alt stæshet taes ned ja! Det gjelder vel kanskje å fylle på med litt friske blomster og annet fint. Gleder meg til våren jeg!

    Ha en strålende helg! Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  3. Nydelig hjerte...
    Fått et likt av min mor nettopp :)
    Koselig å henge det opp i vinduet.
    May Helen

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!