tirsdag 11. januar 2011

Bokstavkroken


Det er visst ikke bare meg som er hektet på bokstaver etter tilbakemeldingene i gårsdagens innlegg å dømme. :-) Jeg har mange bokstaver, men alle er veldig forskjellige former og ikke alle gir noen mening. Dette ser nesten ut som et julebilde, men det er ikke meningen iallefall. Jeg har ei lyslenke fra Ikea, som jeg synes er fin å ha framme selv om det ikke er jul. Skrivebordskroken er litt mørk, så lyslenken lyser opp litt der. Den hvite loppis lampen er jo så liten at den ikke gir særlig med lys i høyden.

I dette hjørnet av stuen er det mange bokstaver på ett sted. Siden jeg vegrer meg litt for å henge noen av dem på veggen, så lar jeg dem istedet hvile inntil veggen. Denne skrivebordskroken er under stadig forvanling, så det er bare fint å ikke henge noe fast her. Men den store B på veggen får henge her siden det er her den passer best inn.

13 kommentarer:

  1. God morgon!

    Fint! Jag tycker att det är bättre att samla mycket på ett ställe istället för mycket saker på många ställen....

    Ha en fin dag!

    Kram/Hanna

    SvarSlett
  2. Ditt stoora "B" på väggen är ju bara såå fint! Jag gillar dom där maffiga stora bokstäverna ;-) Fint att samla dem i grupp sådär... det gör jag med.

    SvarSlett
  3. Hei - den store B'en din er utrolig stilig - heldige deg:)

    Ha en fin-fin tirsdag - hilsen fra Bente.

    SvarSlett
  4. Fint i skrivebordskroken din med bokstaver, lyslenke og annet vakkert stræsj:) Liker så godt den lille lampen fra loppis:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Jeg er en stor FAN av bokstaver..
    Og jeg er omtrent forelsket i den B'en din der.
    LEKKER :)

    Lysslynga var også nydelig :)

    SvarSlett
  6. Åååå den store "B" var kanonstilig, heldig som har funnet den:-).
    Ha en fin tirsdag
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Så fint du har det, og for en koselig blogg. Jeg følger på og kommer snart tilbake:)

    SvarSlett
  8. Knallfint!
    Hvor har du kjøpt den store B'en??
    HAR LYST PÅ!!!!
    ¨
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. Åh.. ja, som de andre sier; Den store B'en er bare helt lekker!

    Du har et nydelig hjem, og en skjønn stil! Har lest bloggen din i et par år nå, men sikkert ikke lagt igjen så mange pip.. Uansett: Takk for massevis av inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  10. Flotte bilder!:) Skikkelig bokstav-fan selv;) Nå har jg vært og tittet noen ganger her på bloggen din, og synes det er masse fint!:) Så nå legger jeg meg til som følger jeg!;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  11. Må forresten gi litt ekstra skryt; jeg liker headeren din så godt!:)

    SvarSlett
  12. Heihei!
    Stakk innom bloggen din igjen, og kan slenger meg med i lovprisningen av den flotte B'en! Den skulle jeg vel likt å ha, men ser ikke akkurat ut som noe de selger på Åhlens! Takk for sist, forresten! Det var koselig å hilse på deg :)

    Finner mye fint på bloggen din, ser jeg...

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!