fredag 1. februar 2013

**loftsstue skriveplass**YES

Jeg vil så gjerne vise dere litt av forvandlingen som skjer etterhvert i den nye loftsstuen vår. Fra å være et sterilt hvitt rom vil jeg etterhvert prøve å gjøre det mer koselig. I min verden kommer effektene etterhvert når jeg har fått tenkt meg litt om. Bordet og stolen er arveting, og for at det ikke skal se helt antikvarisk ut, prøver jeg å bryte med sort/hvite effekter.


Siste tilskudd her hjemme er YES bildet fra Therese Sennerholt. Bildet er nummerert og finnes i begrenset opplag, og det er jo kjekt å vite. Bildet får du tak i ved å kontakte Nord Design.
Øvrig: vase fra Kahler, pledd fra Ikea og papirpose fra Be-poles.

Som så mange andre bloggere så liker jeg pom poms. Disse er kjøpt hos Søstrene Grene og finnes i mange andre farger enn hvit. Billig og kul pynt er de. 

Den store bokstaven som står på gulvet hang tidligere over skrivebordet i stuen, og nå lurer jeg fælt på hvor jeg skal gjøre av den. Den er jo fremdeles kul, eller hva?

19 kommentarer:

  1. Jepp B´en er veldig kul! Du finner nok et sted til den.
    Skrivebordshjørnet var helt supert!
    Ha en fin dag, og helg =)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint du har fått det! Den B´en var jo helt rå. Og den papirposen er jo bare fantastisk fin :)

    Takk for at du deler så fine bilder på Stylizimo.com.

    God helg til deg!
    klem Nina

    SvarSlett
  3. Digger alt det sort/hvit hos deg! Veldig stilig. Ha en fin og koselig helg! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  4. Kjempestilig!
    Liker kombinasjonen gammelt/nytt, og svarthvitt er alltid en vinner;)
    god helg:)

    SvarSlett
  5. Hei Minmill
    Den store B er fremdeles KUL! Jeg har alltid elsket den. Så flott og litt små-nobel skriveplass dere har fått. Flotte gamle møbler!
    Så elsker jeg de prikkete putene i innlegget under VELDIG!
    Glad helg til deg, Minmill! Her skinner sola nå, deilig!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Utrolig fint!
    Likte kontrastene veldig godt...
    ..og den store bokstaven er knall kul!!!

    GOD HELG TIL DEG :)

    SvarSlett
  7. Lekker stylet! Kult trykk av Therese Sennerholt;) Likte mixen av nytt og gammelt i stylingen. God helg til deg;) Takk for superkjekk komentar hos meg. Slike komentarer lever en lenge på...

    SvarSlett
  8. Så fint bidrag!<3 God mandag:)

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert!! :) Likte den papirposen og den bokstaven der.

    Ha en fin dag og ei fortsatt fin uke.
    -Henriette

    SvarSlett
  10. For en vakker måte å forene gammelt og nytt. Sobert samtidig tøft. Det varme brune mot sort/hvitt-kontraster har jeg alltid likt.

    Fin start på en ny uke for deg!

    AW

    SvarSlett
  11. Herlig bidrag!
    ELSKER det øverste bilde!
    Det var bare så lekkert!
    Lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott start på uka!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  12. Kult bidrag!!
    her var det mange flotte kontraster:)
    Lykke til ♥

    SvarSlett
  13. Dette var rett og slett überstilig! ME LIKE!

    Koselig at du fant meg igjen, jeg ble hacket på mitt forrige domene og valgte derfor å blogge low key, så det er grunn til at jeg forsvant.

    Fin tirsdag, søte du!
    klemklem

    SvarSlett
  14. Dette var rett og slett überstilig! ME LIKE!

    Koselig at du fant meg igjen, jeg ble hacket på mitt forrige domene og valgte derfor å blogge low key, så det er grunn til at jeg forsvant.

    Fin tirsdag, søte du!
    klemklem

    SvarSlett
  15. Åååh :) Så flott!! Om dette ikke går videre, så vet ikke jeg! Nydelig! :)


    Ha en SUPERDUPER kveld og lykke til i utfordringen.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  16. Dette var altså knalltøft! Synes du har fått til den oppbrytingen veldig fint! Jeg er også sånn "litt etter litt" når det gjelder effektene. Man skal jo finne det man virkelig liker også:)


    Håper du når masse langt frem!:)

    Maya

    SvarSlett
  17. Hei Minmill.

    Ja det er godt å være i gang med bloggingen igjen. Et skitt av gangen er virkelig tingen. Kjempe mange flotte innlegg du har lagt ut i det siste og loftstua begynner virkelig å ta form. Gøy med de svarte og hvite kontrastene og plakaten er SUPER kul:-) B`en er stilig og med de rette kombinasjonene vil den gjøre seg godt en eller annen plass. Ha en god helg.

    Klem fra Ann Kristin

    SvarSlett
  18. Kjempekult! Liker så godt det gamle bordet og stolen mot det mer moderne og hvite. Lykke til i utfordringen :-)

    SvarSlett
  19. Tittet tilfeldig innom, det vil si jeg googlet inspirasjon til en skriveplass. Syns den du har laga på loftet er både lekker, røff og fin. Den papirposen setter prikken over Ien :)

    Aprops B en, det meste faller på plass etter hvert...
    Lykke til!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!