torsdag 14. februar 2013

Tanker om stuen

Det er ikke så ofte jeg viser bilder fra stuen vår, men i dag gjør jeg det. Det er noe med denne stuen som jeg ikke liker. Jeg kjenner stor trang til en forandring, og da tenker jeg på ny farge på gulvet (vi har ask som har gulnet veldig mye), jeg tenker på nye vegger og tak siden jeg er lei av panel. Av mindre ting så ønsker jeg meg nytt salongbord. Nå høres jeg sikkert kresen og storforlangende ut. Jeg snakker vel nesten om totalrenovering av stuen, og det er en dyr affære. Men det er alltid lov å drømme. Hadde vi hatt en liten stue, hadde jeg satt i gang selv, men den er faktisk nokså stor, så det er ikke aktuelt for meg å begynne å rive panel og gipse selv.

En interiørblogger blir vel aldri helt fornøyd og vil alltid ønske forandringer og noe nytt.


På tross av mine ønsker så vet jeg at vi ikke har det stygt hjemme, og jeg gjør det beste ut av det vi har. Jeg supplerer med litt nytt som denne bittelille vasen i kobberaktig farge. Jeg har en plan om å teste ut litt metall i gyldne toner her hjemme. Jeg synes det blir litt sånn sofistikert med gull og kobber blandet med alt det hvite, sorte og grå.

Luxo L-1 lampen er en klassiker, og i dette hjørnet passer den fint. Gullputa er nok et gyllent innslag, og  den er fra HM Home.


Jeg er glad det går mot lysere tider og jeg kjenner jeg får mer og mer energi for hver dag som går. Kanskje bloggen også får nyte godt av det. Ha en fin VALENTINES dag......

6 kommentarer:

  1. Dette er du ikke alene om ;)
    Jeg har lyst til å skifte ut mesteparten av stuen jeg, enda det er under 1 år siden vi malte !! Her mangler det og noe og jeg blir ikke fornøyd !
    Jeg trøster med at jeg ikke er alene om å ha det sånn, de fleste interiørbloggerne har det jo på samme måte ;)
    Egentlig skulle jeg vel bygd nytt hus for å få det akkurat som jeg vil hehe :)
    (Tør aldri si dette til mannen, selv om han støtter meg i det meste) :D

    Ha en fin dag.
    Synes du har det lekkert jeg !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Sikkert bare en liten trøst: Jeg liker stuen din. Men skjønner godt at man ofte lengter etter forandringer.
    Blir spennende! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  3. Synes du har en kjempe fin stue jeg! Ihvertfall ser det veldig fint ut på bildene :) Men man blir vel alltids lei.. Vi har bodd i huset vårt i ett år, og vi har enda ikke kommet i mål med å henge opp bilder osv.. Vet ikke hvordan jeg vil ha det :)

    Ha en flott torsdag :)

    Hilsen Nina
    Besøk meg gjerne på bloggen drømmevillaen.no :)

    SvarSlett
  4. Hihi, ja snakker om å være fremsynt med Nude gitt! Haha. Nå lagde vi som var med 3 forskjellige farger som Kulør valgte ut fra, så det kan hende det var de damene var litt mer fremsynte gitt. Man må være litt "gal" innimellom:D
    Jeg skjønner veldig godt det med å "ikke være fornøyd". Det er liksom hele tiden noe man vil forandre på. Mulig det blir slik fordi vi konstant blir inspirert og ser hvordan andre har det? Eller så har det kanskje med at interiørbloggere er mer enn over gjennomsnittet opptatt av interiør, og siden vi ikke jobber med det daglig går det utover hjemmet vårt isteden.

    Grattis med spalteplass i innlegget under! Morsomt. Jeg for min del haaaater å bli tatt bilde av. Var en fotograf her i går, og han spurte så fint om jeg kunne fjerne håret bort fra ansiktet, hohoho:D Jeg håpte liksom at han ikke skulle legge merke til at jeg gjemte meg bak det:D

    SvarSlett
  5. Hei Minmill
    Vi drømmer vel alle om små eller store forandringer i blant...men når det er sagt så synes jeg det er helt nydelig med panelvegger og bordflaten ser så utrolig fin ut. Fikk jeg lov til å gjøre en miniting hos deg hadde jeg plassert en pute i enten korall eller fersken i sofaen, hi,hi... Jeg er hektet på de fargene og jeg synes de kler så godt gull, grått og litt sort/hvitt.'
    Så flott artikkel under her med en nydelig Minmill. Har ikke sett deg med så kort hår før og du kledde det så godt!
    Jo, det er fem sider i BoliPluss. Så det i dag, er litt forskrekket for jeg synes det er mye blassere og mer tomt enn vi pleier ha det. Jeg må ha storryddet på forhånd, hi,hi. Dessuten ble det tatt ned noe fra vegger for at det dekkede bordet skal tre mer fram.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. The best lighting for smart people. Visit our site and ensure the adequacy of price .
    Informative and interesting which we share with you so ihttp://www.iessaywriting.net/
    think so it is very useful and knowledgeable. I would like to thank you for the efforts. I am tiring the same best work from me in the future as well. I'll use this information to provide research paper help.
    ))

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!