tirsdag 19. februar 2013

Fotoplakater - ja takk

Etter en lang tid med grafiske print av diverse formater, kjenner jeg at jeg smelter når jeg ser store fotoplakater. På denne veggen er det blandet foto og grafiske print, og det fungerer kjempebra.

Store fotoplakater vil jeg også ha. Jeg liker dette bildet veldig godt, men jeg liker også stylingen rundt det med det duse interiøret. Magisk!

Disse plakatene er tilgjengelig hos Lovewarriors. Om ikke du vil kjøpe noe så ta en titt inn på nettsiden bare for å nyte.


Jeg fant disse bildene via Vogesparis, som alltid ligger et hode foran. Hun er flink til å finne det delikate. 

5 kommentarer:

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!