tirsdag 12. februar 2013

Lotta Agaton ***again and again

Jeg må bare nødt til å la disse bildene gå via min blogg også. Mange blogger har publisert disse bildene fra stylisten Lotta Agaton sitt hjem. Jeg må si det er så innmari profft og lekkert. Bildet over her er en høydare. Sort, hvitt, brunt, masse grønne planter. Her kunne jeg flyttet rett inn og kost meg fra dag nummer en. Sort hvit stilen kan bli monoton dersom man ikke brekker det av. Derfor synes jeg gyldne toner og grønt gjør det veldig harmonisk.


Mitt drømmekjøkken med avlange fliser på veggen. 





Ellers vil jeg si tusen takk for alle kommentarer om bidraget mitt til NIB sin konkurranse "kontraster" i innlegget under. Jeg har ikke hatt tid til å komme innom hver enkelt, men skal prøve og få tatt meg en runde snart. Bloggaktiviteten er også litt laber akkurat nå, ikke fordi jeg ikke har noe å blogge om, men fordi jeg er så opptatt. Jeg har så mye jeg skulle vist, men det får komme når det kommer. Heng på..... og ha en fin dag.




3 kommentarer:

  1. Dette hjemmet er intet annet enn nydelig! Og flotte hjem og bilder kan ikke vises for ofte. Takk for inspirasjon!
    Ha en flott tirsdag videre =)

    SvarSlett
  2. Helt enig! Et hjem til å bli misunnelig av! Stilig, men likevel koselig. Klemmer fra PiPa

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!