fredag 15. februar 2013

String pocket ***love


For en stund siden bestilte jeg en String Pocket hylle fra DesignOnline Scandinavia. De var jo så billige, ca kr. 850,- totalt inklusive frakt. Jeg fikk spørsmål om man måtte betale toll når man bestiller derfra, og det må man ikke. De annonserer også på nettsiden at norske forbrukere ikke må betale toll. Så da regner jeg med at de har et lager i Norge de kan sende fra. Ulempen er at de har litt lang leveringstid. Jeg måtte vel vente tre uker før jeg fikk min, men det synes jeg egentlig ikke gjorde noe. Jeg har jo god tid, og når man venter på noe bra så er det ikke noe problem. 


Hyllen er nå på plass i loftsstuen. Jeg grubler meg ihjel på hva jeg skal ha i hyllen. Men som vanlig så får jeg la det komme etterhvert. Fikk hevet inn noen ting bare for å få tatt noen bilder, blant annet noen gamle bøker og de søte trehusene. 


Nå er det helg, og den skal nytes på fjellet med brettkjøring, skigåing, appelsiner og alt som hører til. Vi blogges etter helgen. God helg til dere. 

6 kommentarer:

  1. Takk for tips til bestillingsside. For jeg har lyst på både to og tre stringhyller ;D Bestiller en del fra Sverige, og det blir jo en del kroner i toll etterhvert..

    Hylla ble superfin, og fylt med fine ting!!

    Ha en fin helg !!

    SvarSlett
  2. Kjære Astrid!
    Finfin hylle! Venter selv fortsatt på min egen string hylle som skal komme snart.
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  3. Så fin hylle. Har også siklet litt på disse stringhyllene og nå ser jo hvor fin den er ! liker også de sorte happylightsene dine.
    Lekkert :-)

    SvarSlett
  4. Heisan Astrid
    Super hylle og litt leveringstid tåler vi når vi venter på noe godt!!
    Så du er fremdeles like ivrig i skibakkene, husker du var det for noen år siden også. Hadde trengt et intensivkurs jeg for personer med sviktende motorikk, hi,hi.
    Tusen takk for søte ord inne hos meg. Herlig ny uke til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Hei Astrid:)

    Disse hyllene er bare herlige.
    Fin fin blogg du har..., fant den siden vi følger hverandre på Instagram. Linker til deg inne på min superferske blogg. Håper du synes det er greit?

    Fin fin kveld:)

    Annelise

    SvarSlett
  6. Hi there, I really love your blog!!!
    May I ask you where you got these bookshelves from?
    Thank you so much and keep up the interior blogging
    / Johanna

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!