onsdag 2. januar 2013

Vår tendenser

Og da var 2013 her. I går ryddet jeg bort all julepynten hjemme, og lurte på hva jeg nå skulle dekorere hjemmet mitt med. Jeg har nettopp sittet og bladd i Bloomingville sin nye katalog og sugd til meg inntrykk av hvordan de ser på trendene nå til våren. Om det var noe jeg kunne ønsket meg så hadde det vært batikkputene deres. (Jeg lurer jo selvsagt på om jeg kan lage batikkputer selv... hmmm, synes og huske at jeg lærte om det på barneskolen)

Disse små husene i porselen og treverk ble jeg umiddelbart forelsket i.

De har også utvidet vinballong-glassvase sortimentet sitt. De finnes nå i flere forskjellige farger.

Om du ble nyskjerrig nå, så gå inn på www.bloomingville.com og ta en titt i deres online katalog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!