tirsdag 29. januar 2013

**Hus

Hus.... jeg elsker hus....hus i interiøret. Hvem har vel ikke ett og annet sinkhus hjemme fra Walters og Co?Sinkhusene er jeg gått veldig lei av. Men disse små delikate treklossehusene ble jeg umiddelbart forelsket i da jeg så Bloomingville sin interiørkatalog for denne våren. Jeg har også bestilt meg noen porselenshus som passer til disse treklosshusene, men det er visst leveringstid på sånt for tiden. Dersom du er interessert, så har Keiserne disse i utvalget.

Jeg er veldig interessert i lyse nyanser for tiden, og det har sikkert noe med at jeg lengter etter våren og lysere dager. Lyse trenyanser er derfor veldig velkommen her hjemme.

Bildene i dag er knipset fra skjenken i stuen. Det var plutselig litt lys ute, så jeg fikk hevet meg rundt med kameraet.

Her er hele husporteføljen fra Bloomingville. Katalogbildet dems er jo veldig delikat. Ikke noe å si på det nei.

5 kommentarer:

  1. Hei Minmill
    Disse trehusene likte jeg også! Bloomingville har alltid mye fint synes jeg. Tenk jeg har ikke et eneste sinkhus og ingen andre små hus heller for den skas skyld, men disse trehusene likte jeg.
    Ha en fin tirsdag, Minmill!
    Klem fra Kaspara og et regntungt Sandefjord

    SvarSlett
  2. Så kult, er glad i mine hus fra ifjor :)
    Selv om de er sink, liker jeg de enda.

    Carpe diem

    SvarSlett
  3. Hei Astrid!
    Har sett mange av disse husene i mange blogg. Synes, de ble utrolig trendye i det siste. Selv har jeg bare et sinkhus (som finnes på gjestedoen...). Ha en fin kveld videre. Klemmer fra PiPa

    SvarSlett
  4. Å hællemåne! De er bare skjønne :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hjelpen! Jeg så nemlig et bilde av disse husene på en nettbutikk i går, under nyheter som kommer, men linken førte bare til en tom side så jeg var akkurat like klok. Jeg vurderte å få mannen til å sette igang produksjon av slike til meg istedet, men to do listen hans på min prosjekter er allerede i lengste laget, så nå har jeg en alternativ plan også ;D

    Ønsker deg en fin onsdag

    Klem Linnette

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!