onsdag 9. januar 2013

Kalendertips

Det er mye skriverier om kalendere for tiden. Lokale bokbutikker har så kjedelige kalendere. Hvert år er jeg på jakt etter en kalender som passer inn i min stil. Denne kalenderen fant jeg på Granit i Oslo før jul, og jeg kjøpte en til å ha hjemme og en til å ha på kontoret. Den er har et felt på hver måned som man kan dekorere selv. Denne gangen ble det et egenknipset bildet, litt tape og noen klistremerker. Jeg likte denne kalender-løsningen. Kalenderen er også prisvennlig.

Selvfølgelig er Stendig kalenderen aller øverst på ønskelisten, men det ser ut som jeg ikke får meg en slik i år.

5 kommentarer:

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!