tirsdag 22. januar 2013

Norman Copenhagen

Jeg har noen småprosjekter hjemme jeg har lyst til å vise på bloggen, men det er travle dager akkurat nå så da blir det lite framgang. Men mens jeg venter på at prosjektene hjemme skal bli ferdige, så er det dags for litt produktnyhets inspirasjon.

Jeg har sett bilder fra Norman Copenhagen på nett nettopp. Denne vasen har jeg aldri sett før og ble straks litt nyskjerrig. Den er jo litt batikkaktig og litt annerledes enn de rettlinjede grafiske mønstrene vi har blitt så vant til.

Agnes vase


Bordene Tablo til Norman Copenhagen har jeg siklet på en stund, men akk, jeg får drømme litt videre om dem. Du må ut med i overkant av 3000,- kroner for at det skal bli ditt.

Tablo table large Ø78mm H42





Klikk HER for å se mer inspirasjon fra Norman Copenhagens blogg.

Da håper jeg ikke det er så lenge til før jeg kommer med blogginnlegg fra prosjektene jeg har pågående hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!