torsdag 16. desember 2010

Julepakke innpakking

Dagene mot jul suser av gårde og jeg sitter her og lurer på hvor tiden er blitt av. Heldigvis er jeg ferdig med gaver og innpakking. Her er min variant av julepakke innpakking i år. Så alle dere kjære som får pakker av oss vil se en pakke med hvitt papir, gråpapir, hyssing og pynt på. Jeg håper innpakkingen faller i smak.

 To store kurver er overfylt med julepakker, og enn så lenge får de stå til pynt. Snart blir de tømt når pakkene skal deles ut. Det er jo bare litt over en uke til julaften.....

Pakkene er pyntet både med jutetråd, pyntebånd og diverse julepynt. Gråpapiret er klippet med mønstersaks, og man kan jo gjerne bruke farget og møstrede papirer også.

  

2 kommentarer:

  1. nydelig innpakkede gaver:) Nydelige julekuler i innlegget under:) Skal jammen skaffe trollhasselkvist jeg også, så dekorativt og anvendelig:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. åååå,endelig fikk jeg tid til å besøke deg :)
    ...Så fantastiske gaver du har pakket inn..
    Er liksom så mange meninger om det.
    Husker da jeg jobbet i blomsterbutikk var det aldri lett å vite hva kunden ville ha..

    Noen hadde denne holdningen:
    hææ? Pakke inn? Det skal jo bare bli rivd av med engang..Bare ta gråpapir på du..

    Også var det denne holdningen :
    Ehhh.. Ja,klart du skal pakke den inn.. I både silkepapir og cellofan og alle regnbuens farger på båndene.. "innpakkningen sier jo sååå mye vet du"

    ..hahaha

    Jeg ELSKER å få pene pakker og jeg ELSKER å pakke fine pakker.
    Synes det er kjempe viktig jeg :)

    Juleklem til deg fra meg :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!