onsdag 13. oktober 2010

DIY prosjekt

Jeg har latt meg inspirere av en fantastisk og kreativ blogger ved navn Ingrid i bloggen Fjeldborg, som mange av dere sikkert kjenner til. I KK's julemagasin som nå kan kjøpes i butikkene ligger det mange spennende ideer til jule pynt som kan lages. Det er ikke bare Fjellborg som har innslag i bladet, men mange andre velkjente bloggere.

I går kom jeg godt i gang med pute med applikasjoner på, og jeg synes det var så morsomt å holde på med, at applikasjons arbeid kommer det mer herfra i tiden framover.

Ja, jeg vet det er tidlig med Jul på bloggen enda, men skal jeg ha sjanse til å få laget noe før jul, så må det skje nå. :-))) Ferdig pute skal selvfølgelig vises her.

5 kommentarer:

  1. Arti ide! Gleder meg selv masse til jul :) Legger meg til som følger hos deg - du har en veldig koselig blogg!

    SvarSlett
  2. Det blir en knall fin julepute!
    Har julebladet til KK jeg også, men jeg har ikke kommet i gang ved symaskinen ennå. Men som du har jeg nok av ting som skal gjøres, så hvis det skal bli noe hjemmelaget til jul må jeg begynne snart :)

    Ha en flott dag!
    klem

    SvarSlett
  3. Det vi bli ei kjempefin pute :)) Fejlborg sin blogg er nydelig den også, dere får meg til å prøve å lære meg å sy hvert fall, takk for inspirasjonen du gir meg :) Høstklem fra Yvonne

    SvarSlett
  4. Halloj, japp du, tiden går fort, snart jul =)=)

    Kram josse

    SvarSlett
  5. Heisan kjære Minmill
    Supertøff pute, Minmill! Bra jobbet!
    Jeg elsker jo bokstaver, så denne puta falt ekstra godt i smak hos meg. Flink hadde du vært til å få fine bokstaver også. Jeg har prøvd å klippe ut bokstaver før, men det er ikke alltid det blir like vellykket.
    Kunne tenkt meg å lage en pute hever til gutta med deres bokstaver på.
    Her har sola hengt på himmelen i dag, og det har vært helt nydelig.
    Kanskje er det høstferie hos dere denne uka..
    Håper du har gode høstdager, MInmill!
    Mange klemmer fra Kaspara

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!