lørdag 12. november 2011

Jeg fikk visst litt tid til å blogge denne helgen likevel. Vi har vært på hytten "vår" og vasket oss inn for vinteren, og gjort den til vår. For dere som ikke vet det så leier vi en hytte hvert vinterhalvår. Det er veldig moro å ha et sted å dra til i vinterhelgene hvor vi kan gå på ski, renne alpin og kose oss. Men det er alltid fint å sette sitt eget preg på hytten, så jeg har vært der med puter, sengetøy og annen pynt for at den skal bli litt mer koselig.

Men nå prater jeg meg helt bort. Tilbake til det egentlig skulle blogge om, nemlig farsdag. Jeg var en snartur innom byen i dag for å kjøpe pakke til far i huset. Jeg kommer ikke til å vise fram innholdet, men jeg har veldig lyst til å vise fram selve pakken. En mann tåler vel ikke for mange sløyfer og farger, så derfor ble det innpakking i gråpapir, hyssing og japansk tape. Litt sånn maskulin pakke blir det på far i morgen.

Så husk å gjøre litt stas på far i morgen folkens, noe jeg egentlig ikke er i tvil om at dere vil gjøre. 

Nå må jeg hive meg videre i dagens program. Ha en fin lørdag ettermiddag og kveld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!