søndag 28. august 2011

Litt av hvert søndag

I dag er det av og på vær ute. Samtidlig er dette en helg vi ikke har lagt noen planer og det liker jeg. Det er lenge siden vi har hatt en slik helg. Jeg fant endlig fram malerkosten og et lite loppemøbel som har vært stående i en krok veldig lenge.

Først blir det heftgrunning, og deretter to strøk med toppmaling. Jeg skulle egentlig begynt på det store vitrineskapet, men jeg fant ut at jeg ikke har nok heftgrunn i hus. Synd det, men får gjøre innkjøp og starte på det til uken.
Både store og små må finne på noe i dag, så i ganga ligger min lille M og en liten venninne og tegner.

... og mannen er ute og snekrer mellom regnbygene. Her er et bilde av nysnekret trapp.

Nå skal jeg sette meg i en stol med en stor kopp te og pleie min fremdeles såre hals. Host host. God søndag alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter! Ha en härlig kreativ söndag! Kram Pernilla

    SvarSlett
  2. God søndag!

    Likte så godt festbordet fra forrige innlegg, det bildet kommer til å ligge i bakhodet neste gang jeg kjøper servietter :-)

    SvarSlett
  3. Så gøy å se hvordan arbeidet skrider fram hos dere!
    7-åringen din er supersøt, sukk! Og så med prinsessekjole! *besviiim*
    Likte godt det nye lerretet ditt!

    SvarSlett
  4. Det er perfekt og pjuske med litt maling når været er feil..ha en fin kveld:)klem kathrin

    SvarSlett
  5. Ser ut som både store og små har hatt en produktiv dag! Fin uke til deg :-)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!