onsdag 24. august 2011

Høstdag og bursdag

Jeg er så heldig at jeg har fått min første halsvonde i år :-) I tillegg rengner og blåser det ute, og jeg får skikkelig høstfeeling. Derfor fant jeg fram te og lagde meg et stooort glass. Harkende ble jeg sittende noen minutter i sofaen og kose meg.

I tillegg vil jeg vise fram et lite bilde av et innkjøp jeg gjorde i sommer. Jeg synes den stripete vasen fra Kahler er kjempelekker, så da vi var i Århus på sommerferie handlet jeg den. Jeg er vel neppe den eneste i blogglandia som har en slik. Er jeg vel?
Vi feirer bursdag hjemme hos oss i dag. Lille kjære frøken M har nemlig sju års dag i dag. Vi vekket henne i morges med sang, pakke og frokost på sengen. Stakkars liten var så trøtt, men det demret raskt for henne hva som skjedde.

Tadaaaaa....Rapunsel kjole. Den sto på ønkelisten i år. Snakk om stor glede for lille M. Vi som foreldre synes det er fantastisk å få lov til å glede en liten sjel på dagen sin. Det skal jo så lite til.

7 kommentarer:

  1. he-he, nei du er nok ikke den eneste som har den vasen... me too!
    God bedring forresten!
    :-) Heidi

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen M.Flott kjole, den kommer du til å bli kjempefin i.

    Og god bedring til mammaen. Sommer i går og høst i dag, jammen kan det skifte. Får håpe me får flere fine dager.

    Klem,

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bursdagen til "lille " M, og masse god bedring til deg!
    Kan tenke hun ble superglad for pakka når hun bare fik våknet litt:))
    Kos deg så godt du kan i dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen til lille, nydelige jenta di:) Og å få det man ønsker seg aller mest er det viktigste på den dagen:)

    Har ikke den vasen dessverre, men har mange andre vaser da;)

    klem fra Trine.)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til den lille prinsessa!

    Lekker vase, ja den står nok på ønskelista til flere av oss ;o)

    Ha en fin kveld og god bedring.
    klem

    SvarSlett
  6. Herlig blogg!! :) her titter jeg innom igjen! GOD bedring! Klem

    SvarSlett
  7. God bedring til deg!
    Gratulerer med dagen til søte M!
    Klemmer fra PiPa

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!