torsdag 25. august 2011

Bursdagsfest

I går ettermiddag var det klart for stor familiefest for lille M. Som vanlig ble bordet dekket, og denne gangen fikk jeg tid til å ta et bilde av det før storinnrykket av folk. Når det er hverdag og bord skal dekkes i hui og hast, så blir det nokså vanlig pådekking. Jeg synes forskjellige servietter liver opp på bordet og lager fargeklatter.

Sånn skal en ekte prinsesse se ut i rapunsel kjolen sin, den hun fikk i gave på bursdagsmorgenen. Så er det heller ikke noen hemmelighet at lille M heter Mille. Men her på bloggen liker jeg likevel å skrive lille M.

Nå skal jeg bevege meg videre i kveld og sørge for at sistemann kommer seg i seng og at alt er på plass til skole og jobb i morgen tidlig. Puh. Ha en fin kveld alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Herlig bord du har dekka, litt høstprinsessebord.
    Ser ut som Mille gleda seg.
    Sees vi på pomp de luxe i morra?
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Bordet er fint dekket, det er fint med forskjellige servietter:) Søte Mille så stolt i krone og prinsessekjole:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Så fint med forskjellige servietter!Og så nydelig prinsesse:)klem kathrin

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse med den skjønne prinsessa, nydelig i finstasen... Og herlig pyntet bord...
    klem victoria

    SvarSlett
  6. En nydelig bursdagsprinsesse:)
    Gratulerer til en skjønn jente..
    Og en fin fin helg til deg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Et bursdagsbord man bare kan ønske seg!
    Nydelig prinsesse :)
    Ha en finfin helg!
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  8. Nydelig bursdagsprinsesse!!!
    Gratulerer med overstått til henne!
    Kommer til å bruke ideen med forskjellige servietter. Det satte virkelig en spiss på bordet!

    SvarSlett
  9. Åhh vilken söt prinsessa du har! Bordet ser fantastiskt ut!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!