fredag 15. april 2011

What to wear

Jeg tenkte jeg ville vise dere hva jeg er glad i å dresse meg opp i for tiden. Jeg nevnte jo nettbutikken Funky Ballerina for dere for ikke så lenge siden som satser på klestilbehør. Jeg liker å sprite opp med store skjerf og kule sko. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er veldig glad i skotøy. Disse bootsene fra Stylesnob er kjøpt hos Funky Ballerina, og de har jeg gått mye med nå i vår. Leopardmøstrede skjerf er jeg veldig glad i og har varianter både i grått og brunt. Dette brune leopardskjerfet er kjøpt på Vila.

I helgen har jeg småplaner om å male et gjerde eller to. Det kribler i hendene etter å få gjort utejobber. Jeg ønsker alle dere som er innom en fantastisk vårhelg.

3 kommentarer:

  1. Du har fått handla litt hos Vibeke ser jeg, skulle ha de ballerinaskoene, men hadde ikke den pudderrosa i min str igjen:-(

    Her klør d i mine fingre også, har fått gjort litt i hagen. As we speak holder min kjære mann med å gjøre ferdig en pallesofa og pallebord som skal få stå utenfor...bilde kommer på bloggen min!!

    Ha en flott helg Astrid!!
    klem Bodil

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så stilig!!! Jeg er også veldig glad i sko og skjerf/sjal(er også veldig svak for vesker!)

    Ønsker deg en fin vårhelg! Kos deg med uteprosjektene!

    Stor klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Kjempetøffe Boots og stilig skjerf:)God påske til deg og dine:)Klem fra Kathrin

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!