torsdag 14. april 2011

Reprise fra i fjor

Jeg måtte kjøpe meg nytt oliventre i år. Jeg gjorde leksa mi i vinter og satt oliventreet inne på et kaldt rom, men problemet var at jeg glemte å gi det stakkars treet vann. Så oliventreet jeg hadde i fjor visnet og mistet alle bladene. Sukk! Jeg får prøve meg en gang til, og klarer jeg det ikke denne gangen, så blir det siste oliventreet i dette huset. Oliventrær er jo så fine, men kanskje litt dyrt å kjøpe ett nytt hvert år.
Snart er det fredag og helg, og det er meldt fint vær. Så jeg gleder meg veldig til noen fridager ute i solen.

2 kommentarer:

  1. Hei.Oliventre har jeg aldri hatt.Jeg har egetlig akkurat fått smaken på de små hærlighetene:)Bedre lykke med det nye treet ditt:)Ønsker deg en fin kveld.Klem fra Kathrin

    SvarSlett
  2. Heisann. Ja, oliventrær er jo dyrt, men akk så pent. Tvi-tvi med dette treet!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!