mandag 15. november 2010

Sy dilla

OOOppppppsssss!!!! Nå er det lenge siden sist innlegg. Gurimalla så tiden flyr. Bloggen er i hodet mitt hele tiden, men du verden så vanskelig å få satt seg ned med pc'en på kvelden. Lassevis av bilder er tatt, men ingen er lastet over til pc'en. Nå i kveld fikk jeg satt meg ned, så da vil det vel komme et lite skred med innlegg herfra i dagene framover.
Bildet øverst viser en nylaget julestrømpe. Jeg har absolutt ingenting rødt i mitt julefarge reportoar, men denne strømpen er til min svigerinne som er kjempeglad i rødt. Mer om mine julefarger skal jeg vise dere i et innlegg senere.
Det er veldig gøy å sy julestrømper, men jeg kommer ikke til å lage flere av dem i år. Jeg har nemlig andre planer for meg og symaskinen.

Stor klem fra en busy Minmill.

I have made christmas stockings for my sister in law. Red is not my christmas color, but I'll show you later what colors I like to decorate with for christmas.

4 kommentarer:

  1. Härligt att du är tillbaka! Julstrumpan ser urfiin ut!

    Kraam Lotten

    SvarSlett
  2. Så koselig å ha deg tilbake!:)
    Fin julestrømpe du har sydd, og gleder meg til 'skredet' kommer;)
    Klem B:)

    SvarSlett
  3. julestrømpa er råfin:) Rødt er julefargen min:)
    Gleder meg til å se flere innlegg i dagene som kommer:)

    Tirsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. Herlige julestrømper!
    Du er virkelig dyktig!

    Jeg fant bloggen din da jeg søkte på "retro lampe". :) Jeg har i lange, lange tider leitet etter den Tivoli-lampa fra 50-tallet. Gulvlampa med tre armer, hvite skjermer. Og så så jeg at DU hadde en slik en! Heldiggrisen! Og tenk å FÅ den! Men slik lykke unner jeg deg. Jeg unner alle som får en slik lampe, å ha den for den er vakker.

    Men jeg lurte bare på om jeg får lov til å låne bildet ditt av lampen? På min blogg?

    Vil bare skrive litt om den, og vise litt ulike bilder av disse lampene. Men spør om lov først.

    Men du, herlig blogg, følger deg gjerne videre!

    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!