tirsdag 13. juli 2010

Velkommen inn i mitt kjøkken

Hvis det er noen som lurer på hva jeg holder på med for tiden, så kan jeg fortelle at jeg ble veldig lysten på å male kjøkkengulvet. Kjøkkenet vårt er egentlig ikke særlig flott. Det er et kjøkken fra tidligere eiere, men det er helt greit og det fungerer. Om noen år til kommer vi nok til å pusse det opp mer, men i sommer blir det ny farge på gulvet. Vekk med furufargen...

Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder når gulvet er ferdigmalt. Nå er gulvet ferdig vasket med salmiakk, møbler flyttet vekk. Nå er det fram med rulle og kost og malerbrett, og jeg bretter opp ermene og setter i gang.

Til slutt må jeg ta med et bilde av en blomst som står på kjøkkenbenken. Det er min største datter som hadde med seg noen spirer hjem fra skolen, og nå har den jammen begynt å blomstre.

5 kommentarer:

  1. Så gøy! Og så flink! ;) Her veeenter vi på ferie - eller jeg venter på ferie gutta har ferie hele juli. Og du, kan jeg vææææær så please å få lov til å ymte frempå at jeg vil ha gulrotkakeoppskrift? Og spesielt trikset med glinsende krem - fy søren så fin den var! :D Ta det gjerne etter sommeren når været er gråere og det frister mer :) Kos dere videre med sommeren! Klem

    SvarSlett
  2. Så gøy da..... Gleder meg til å se resultatet... Her vurderes det å gå over med et nytt strøk på gulvet, får jo gjennomgå litt med en liten frøken på farta....
    kos deg med malingen...
    klem victoria

    SvarSlett
  3. det kommer til å bli en kjempe fin forandring.
    nyt sommeren!

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se hvordan det blir!Ikke bare bare å få malt kjøkkengulvet, det er jo et rom som er mye brukt.Lykke til med prosjektet!

    SvarSlett
  5. Mm det kommer att bli supersnyggt som alltid när du är i farten ;-)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!