fredag 16. juli 2010

Kjøkkengulvet ferdig malt

Dette ble mye bedre enn det ekle furufargede gulvet vi hadde før. Nå er tre strøk med gulvmaling på plass. Jeg har pusset og malt her mens resten av familien min har vært på hyttetur. Fargen ble lys grå med kode S-2000N, en helt nøytral gråfarge uten fargebrekk.

Listverket rundt gulvet skal males hvitt når vi kommer hjem fra ferie. Bord og stoler skal ikke inn her før det er gjort. Så da ble jo kjøkkenet litt triveligere enn før og har fått et gulv som er mye lettere å holde rent.

16 kommentarer:

  1. Wow, du er effektiv. Det ser utrolig flott ut. Er nok deilig å ha det gjort.
    I dag skal gangen males her, så jeg holder på å syke meg opp til det. Kjenner at jeg er litt lei av å male.

    Nyt ferien.

    SvarSlett
  2. Heisann
    Gulvet på kjøkkenet ble kjempefint!!! Ser jo helt nytt ut nå, synes jeg.
    Vi drar til København om 1 uke...blir i 1 til 2 uker (tar det på sparket) God ferie dere også, Minmill!!

    SvarSlett
  3. Så lyst og fint da:)
    Ble veldig likt som mitt gulv. Håper du liker å støvsuge ofte.. he he...

    Bare en snartur innom bloggverdenen.
    God sommer til deg Minmill:)

    Hege, Boligglede

    SvarSlett
  4. WOW!!
    Dette ble superflott. Utrolig hva litt maling kan fornye et hjem :-)
    Jeg holder på å lage hage.... men lista for oppussing innendørs er klar:-)
    Skal bl.a ha sement mellom benk og skap i kjøkken..
    God helg!

    SvarSlett
  5. Det ble jo kjempefint!! En god idé! God helg til deg! Klem fra Solrosa

    SvarSlett
  6. For nå fikk jeg jo ikke akkurat mindre lyst til å male gulvet hjemme... Fy flate, så fint det ble! Tre skal visst være hot igjen, men jeg må innrømme at det er en bølge jeg ikke hiver meg på. Har fått nok tre, jeg...

    Vi er på ferie og nyter slappe dager:) Når vi kommer hjem skal hvert fall spisebordet males, kanskje jeg rekker over en skjenk, og. Man har visst alltid ett prosjekt;)

    SvarSlett
  7. *aj,aj så fint det ble!!jeg vil også male gulvene i leiligheten, men vi jakter så smått etter hus, så jeg tror vi venter med slike prosjekter til vi har flyttet inn i nytt hjem. så jeg får kose meg med ditt gulvprosjekt i stedet ;) *v

    SvarSlett
  8. Så flott det ble, deilig med malte gulv.... Her i huset skal gulvet snart få seg et nytt strøk, blir litt slitt med hvit, selv om det har holdt seg utrolig godt selv med en liten frøken....
    klem victoria

    SvarSlett
  9. Det så veldig bra ut!! Akkurat ferdig med gulvmaling selv... gud som det gasser.. ;)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  10. Elsker gulvet ditt Minmill
    Ønsker meg så sårt hvitt gulv her i sukkertøy for øyet hjemmet..
    Men må nok drøye det litt..
    sukke litt...

    Fargen du har valgt var delikat og elegant..
    Super fint ble det.

    SvarSlett
  11. Heisan flinke energiske Minmill!
    Gulvet ble superdupert! Nydelig gråfarge og takk for fargekode.
    Synes ofte det er vanskelig å få den gråfarge jeg vil ha.
    Drømmer selv om grått kjøkkengulv.
    Vi har nå nytt bøkegulv, så det vil bli en glatt overflate, men jeg tror alikevel det vil bli bedre enn bøkegulvet som bryter med alt det andre i rommet.
    Da vi pusset opp kjøkkenet var det bøk-kjøkkenbenker men de har jeg for lengst malt hvite.
    Her blåser det og er slettes ikke sommer. Det er bare å pusse videre på gulvet i annen etasje og gjøre det malingsklart.
    Kos deg masse med ditt flotte gulv! Tipper det blir noen kaffekopper på kjøkkenet!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  12. Utrolig flott! jeg vil også male..

    SvarSlett
  13. Det ble råfint!Så lyst og fint:)

    SvarSlett
  14. Kjempeflott gulv! Nydelig! God helg og god sommer! :-)

    SvarSlett
  15. Adoro suas postagens...virei seguidora!!!
    Um abraço,
    Mery!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!