torsdag 15. juli 2010

Her har vi vært i sommer

Jeg har så lyst til å vise disse bildene fra en hytte vi var på tidligere i sommer. Vi har venner som eier stedet, og når jeg får lov til å knipse bilder for å legge ut på bloggen, er jeg ikke sen med å sette i gang. Jeg likte veldig godt den Hellas blå døren inn til soverommet i loftsetasjen.

Disse to lekre stolene sto plassert i et hjørne, og jeg elsker sånne gamle stoler med slitt patina.

Dette bildet er fra stuen. Hytten var rimelig nedslitt for noen få år siden, og jeg synes hytten var blitt flott med lyse vegger og nye møbler. Så her er det lagt ned mange arbeidstimer, og forvanlingen er veldig merkbar. Dette er et flott sted hvor man lett faller til ro og kan nyte lange sommerdager.

Nede på bryggen er det sol til langt på kvelden. Her ble vi sittende å grille og kose oss helt til solen gikk ned. Sukk, jeg er veldig glad for at vi har fått lov til å være på besøk her.

12 kommentarer:

  1. Sååå nydelig!!!
    Såg harligt ut å værr der ja :o) Viktig å ha de rette kontaktene ;o)

    Likte forresten din midlertidige kjøkkenkrog og :o)

    Regnfull sommerhilsen fra vestlandet

    SvarSlett
  2. Å, kjempefint!
    Det er noe med sommerstemning og fargene hvitt og Hellasblått.

    SvarSlett
  3. Så nydelig hytte i kjempe flotte omgivelser!!!
    Likte stolene veldig godt jeg. Har lyst til å samle noen sånn til å ha på kjøkkenet :)

    SvarSlett
  4. Ser ut så dere har koset dere på denne hytta ja! kjempefin hytte med herlig utsikt:)

    SvarSlett
  5. Det så ut til å være et trivelig sted å være :) Veldig sommeraktig og koselig.

    Ha en fin sommerkveld.

    SvarSlett
  6. Lekkert!!! Og bloggen din er bærre lekker!!!!!!!!!! :)

    SvarSlett
  7. Så helt herlig ut!
    Som et ekte sommerferie sted skal være!
    God ferie videre!

    SvarSlett
  8. God morgon!

    Vilken härlig veranda. Där kan jag tänka mig att sitta och dricka morgonkaffet!

    Ha en bra dag/Kram

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!