torsdag 11. desember 2008

Kule julekuler

Nå har jeg endelig klart å pynte bittelitt til jul. Har fått meg noen julekuler jeg likte så godt fra House Doctor. Så jeg må jo bare vise dem fram. Første gangen jeg har hatt turkis julepynt.

De to siste julene har det vært rimelig hvitt i julen hjemme hos oss. Hvitt, sølv, glass.... Men nå synes jeg det er litt kjedelig, og har lyst til å ha litt farger i julepynten igjen. Kan gjerne ha disse julekulene i rosa og brunt også. (Hint hint julenissen)

Tidligere har jeg alltid gått for rødt, men rød julepynt er jeg ferdig med, bortsett fra det ungene kommer hjem med. Alt det røde er gitt bort og vil etter all sannsynlighet pryde et tre som står i Bergen. (Kan være jeg kommer til å angre en dag, men jeg tror ikke det.)





Skal vise litt mer julepynt etterhvert som det finner veien ut av julekassa på loftet.
Ha en fin dag videre, Bloggers. :)

2 kommentarer:

  1. Lekre julekuler, herlige farger!Vet du om det er noen norske nettbutikker som har House doctor?Er så dårlig utvalg av det rundt omkring her hvor jeg bor.

    Fortsatt fin kveld til deg :o)

    PS:Gleder meg til å se mere julepynt...

    SvarSlett
  2. visited my blog amusicadastribos.blogpost.com

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!