søndag 14. desember 2008

Julestrømper og roser

Litt fargerike bilder nå i kveld. Farger gir meg et lite kick. Har merket at når jeg har veldig lite farger i interiøret, så kan jeg spille litt mer på farger på tilbehør. Fargene kommer veldig til sin rett med nøytral bakgrunn.

Tok noen bilder av julesstrømper jeg kjøpte på Designernes julemaked i Kristiansand i fjor. De er jo bare herlige synes jeg.



Forrige helg hadde vi pinnekjøtt middag med venner. (Angrer på at jeg ikke tok bilder av bordet, men dere vet vel hvor hektisk det er like før gjestene kommer) Hadde kjøpt fargerike roser og spredd dem utover bordet i små vaser. Det ble veldig flott. Bildene av rosene er tatt noen dager etterpå når de er satt sammen.



God natt alle sammen. Nå legger jeg meg. Det er sent søndag kveld og vi skal opp tidlig i morgen tidlig. Jobben kaller........

2 kommentarer:

  1. Kule julestrømper! De kunne jeg lett ha kjøpt...

    SvarSlett
  2. Herlige fargeglade strømper!!!
    Akkurat sånn som jeg vil ha det ;)
    Hadde vært gøy å se bordet du dekket men rosene var i hvertfall nydelige :)
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!