fredag 12. desember 2008

Stuen i ny drakt

Hei igjen. Skal si jeg er aktiv i bloggen i dag. Blir jo nesten sånn enten eller hos meg. Nå klør det.
Var på bilde safari hjemme her en dag, så det ble en del bilder.

Vi har nettopp renovert stue gulvet, og det ble så lyst i stua at vi må nesten gå med solbriller. Neida, jeg liker dette jeg. Før var det mørk merbau parkett som lå der, så overgangen var stor.
Vi har varmematter under gulvet nå og det er bare super deilig å gå på. Nesten sånn at en har lyst til å legge seg på gulvet og hvile. Hi hi.

Blir deilig å feire jul i nystua, og borte er alle tanker på alle arbeidstimene som er lagt ned i dette.



Det er litt sparsomt møblert, men når man tømmer stua, så kommer ikke alt inn igjen. Så nå skal det ikke inn noe mer før jeg har tenkt meg litt om.
Tok ikke bilde av sofagruppen med vilje, den er nemlig ikke noe fin. Tips til sofa tas i mot med takk. Det er neste prosjekt på ønskelisten vår.
God helg forresten :-)

12 kommentarer:

  1. Lekker stue du har!Likte kunsten du har på veggene :o)

    Lykke til med sofa-jakt!

    Ønsker deg en fin adventshelg,
    klem

    SvarSlett
  2. Hej!
    Tack för besök hos mig, välkommen åter!
    Så fräscht med ert vackra golv. Vi slipade vårt köksgolv i somras (lackat björkgolv) och det blev alldeles som nytt.
    Tycker att det var snyggt med trollhassel med julkulor i ett inlägg nedan...

    SvarSlett
  3. likte spesielt godt de turkise stolene dine! kjempe lekre...

    SvarSlett
  4. Hei Minmill :)Så lekkert dere har det i stua! jeg liker store lyse åpne rom..Jeg dør jo nesten av misunnelse når jeg ser syverstolene dine ;)
    Desuuten er den turkise stolen kjempelekker..Vanskelig med sofa..
    Jeg farget jo min sofa lilla i sommer og begynner å angre litt, men får se hva jeg finner på etterhvert..Ikea har jo et bra utvalg..Ha en fin førjuls lørdag :)

    SvarSlett
  5. Wow vilket fint hem ni har och så fina möbler!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  6. Hei :o)

    Gleder meg til å se dine "ting og tang" hvis du tar deg en ryddesjau og legger det ut for salg også!:o)

    Brosjen er 8,5 cm på det bredeste i bredden og så er den 6 cm i høyden..

    Kos deg med pc på fanget i dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Fin stue:))
    Likte gulvet ditt.
    Det store bilde på den ene veggen var kjempefint

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Hei.

    Jeg kom ikke helt i mål, men langt på vei. Åh...så deilig!!

    Så flott stuen din ble!

    Ps: hyggelig at du la igjen en hilsen:)) Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  9. Niste er noen triste greier ofte..For ikke å snakke om hvor kjedelig det er å stå og smøre på morgenen..
    Baker man grove knekkebrød formet som hjerter, elefanter eller engler blir det ofte mer interessant å spise for de minste..
    Ønsker deg en fin kommende uke :)

    SvarSlett
  10. Så flott dere har det! De blå/turkise stolene er helt fantastiske!!

    SvarSlett
  11. Ååå....de turkise stolene var SUPER FINE!!

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!