mandag 17. februar 2014

Voksensoverom inspirasjon


I mangel på egne bilder må jeg fortsette å kjøre på med inspirasjonscollager. Da er turen kommet til vårt voksen soverom. Det finnes så mye rålekre interørgoodiser der ute. Jeg er nokså sikker på hva det skal gå i hos oss. Det må bli en avslappet stil. Siden rommene har stilrene flater må jeg myke det opp med detaljene.

Jeg tenker på slike ting:

 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt den kurvn fra Bloomingville? Tips tas imot med stor takk.




Dette bildet er via bloggen til Bodieandfrou. Jeg bare elsker den avslappede stilen og de nedtonede fargene. Koselig!!!! Jeg er veldig i tvil om jeg skal bytte ut sweetie lampen med en annen. Hva synes du? Jeg liker veldig godt  lampen på Bodieandfrou bildet. 



Dette bildet er via Fantastic Frank. Veldig avslappende. Jeg liker den bildecollagen på bakveggen.

Hva liker du på soverommet? Har du noen greie lampetips til meg?

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte fristelser og inspirasjon her ja:) ......jeg har så lyst på driv-ved krakk jeg:) Takk, for hyggelige kommentarer inne hos meg:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hei du:-)
    Ja, jeg er vel som deg litt i modus for å forsøke blåse liv i bloggen igjen. Gøy å se at du er her igjen og! Vi blogges

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!