torsdag 27. februar 2014

Mimre fra i fjor



Jeg fikk vår-vibber da jeg fant dette bildet på pc'en min. Disse bildene var tiltenkt et innlegg i fjor, men bloggingen stoppet opp, og det ble aldri noe av det. Jeg holder på med en ryddesjau i bildemappene mine. En stor jobb, men jeg må gjøre det.  

Renoveringen av soverommene tar sin tid. Hver ettermiddag holder jeg på med ett eller annet i forbindelse med det. Jeg gleder meg til å vise dere litt etterhvert. Kos dere med disse bildene så lenge. 



2 kommentarer:

  1. Koselige bilder! Likte veldig godt bilde ( i bilde) av hunden, hvor har du fått tak i det?
    Har hatt blogg pause på alle mulige måter, ei god stund, så dette er min første runde i bloggverdenen på lenge (ikke har jeg oppdatert min blogg (har en plan om å komme igeng igjen ;) og ikke har jeg "surfet rundt"). Veldig koselig å finne din blogg (rart jeg ikke har sett den før, men det er jo mange blogger her ute).
    Ha en fin dag!

    Kommer snart igjen :)

    SvarSlett

  2. So there's this all goods that's going on dynamically. The actual enemies tend to be talking with one another. They're flanking systemically. While the first is long gone, they remark about this. Betty can dynamically stab a guy from the rear along with help save. They are all systems, and again, for us it is the many systemic sport we have ever produced, and it have got to an area where it really is just like, Alright, should we just let you control Betty such as Bruce was saying, and drop all of the moments most likely? Do we style this particular set up where she's only gonna hang up back the whole time? As well as once more, you would shed that powerful way of binding along with Ellie.
    Fifa 14 coins PS3

    Fifa 14 coins XBOX

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!