lørdag 8. februar 2014

Oppussing på gang


Male, ja det er det jeg skal gjøre denne helgen. Fugemasse, sparkel, koster, white spirit, pussepapir mm.  omringer meg. Jeg liker å holde på med det når jeg får alburom, og jeg er så hissig på å bli ferdig.

Vi holder på med å renovere tre soverom og en gang. Det ligger flere underveis bilder på instagram @minmillstyle. Jeg skal lage et innlegg om rommene når de begynner å bli litt mer ferdig. Akkurat nå er det jo bare kaos.

Ett år har gått siden forrige innlegg. Jeg skal prøve og være flinkere til å holde liv i denne bloggen. Jeg elsker blogger, og leser andres blogger hver dag, og dersom jeg kan inspirere noen så vil jeg gjerne det. Vær flinke til å gi meg tilbakemeldinger på det dere ser og liker, så klarer jeg å holde fokus.

Astrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!