mandag 16. mai 2011

Sushi take away

Sushi er godt!! Her om dagen kom jeg over en facebook link som fortalte meg at det var åpnet en take away Sushi restaurant her i byen. O lykke!!!

Sushien var rykende fersk. Risen var myk og god. Fiskestykkene helt superferske. Dette var godt å sette seg ned med i sofakroken med sushi og et glass champagne.

For de som ikke har prøvd sushi eller ikke liker det, kan jeg si: Prøv!!! Sushi smaker jo ikke så mye i seg selv, men med tilbehør som soyasaus, pepperrot og wasabi, så blir det knallgodt. Ikke minst er det sunt.

For deg som bor i Kristiansand så ligger take awayen HER.

4 kommentarer:

  1. Enig - Sushi er godt! Første gang jeg smakte det var jeg veldig skeptisk, og synes nesten det var tåpelig at "alle" plutselig skulle spise rå fisk. Men så har jeg spist det et par ganger, og nå får jeg av og til plutselig "craving", og MÅ ha Sushi. Spiste det faktisk igår også :-) God 17.mai feiring til deg i morgen - med eller uten Sushi :-)

    SvarSlett
  2. Mmm... det så godt! Jeg er veldig glad i sushi, så må prøve denne en dag :)

    Gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  3. Ja endelig et eget sushi sted her i byen. Fantastisk god sushi var det. Selv om jeg lager sushi selv og er godt fornøyd med det - er det herlig med take away innimellom:)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Har fått helt dilla på sushi, jeg. Kjekt med alle de nye spisestedene med sushi i Kristiansand. Jeg har likt maten fra sushi-bar i Dronningens best. Men nå har jeg begynt å lage selv! :) Og det er faktisk ikke så vanskelig:) Skal legge ut noen bilder etterhvert på bloggen min.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!