fredag 25. februar 2011

Lenge siden ja


Jeg er glad i sko. Jeg tenkte dette kunne bli tema i første innlegget. Det er lenge siden siste blogginnlegg nå og sånn blir det noen ganger. Sko er noe som kan løfte et antrekk og sko er også fine å stille ut i interiøret. :-))

Siste tilskudd på skofronten er disse høyhelte lekkerbisknene fra Laura Bellariva. De er definitivt ikke hverdagssko. De kan brukes til både kjole og jeans. Så når jeg ikke går med dem, kan de få lov å stå og pynte opp loftstrappen.

Dette hjørnet i trappen er liksom helt mitt føler jeg. Her er både kjole og sko.

Ha en god helg alle blogglesere. I dag suser vi opp til fjells igjen. Godeste Minmill har hevet seg på snowboard bølgen og gleder seg til å suse over nysnøen som har kommet i løpet av uken.

10 kommentarer:

  1. Hei søteste Minmill! Ha en god tid på fjellet!
    Denne trappen er så flott! Skoene er kule :))
    Helgsklemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  2. God tur!
    Håper været blir bedre.....
    Stilig med de skoene til pynt:))
    Ønsker dere god helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hej hej!

    Lycka till på fjället!

    Härliga skor. Du har med andra skor va?:)

    SvarSlett
  4. Godt å ha deg "tilbake" vennen :)

    ..ELKSER skoa
    Fantastisk kule...

    SvarSlett
  5. Håper dagene på fjellet blir fine!

    har savnet deg og de fine blogginnleggene dine!

    God tur!

    SvarSlett
  6. Wow, lekre sko du har!! jeg trodde ikke jeg hadde mange sko, før vi flyttet, nå før jul. Hjelpes, sier jeg bare.
    Tøfft å bruke både kjolen og sko som pynt. Litt billigere blir det også.....
    God helg til deg.

    SvarSlett
  7. Moro med sko
    Artig å stille de ut i trappa.
    God tur til fjells

    SvarSlett
  8. åh! Jeg ELSKER sko!*smil*
    ...og helt enig med deg! De kan vilkelig brukes til å pynte opp litt i interiøret. Trappehjørnet ble riktig så dekorativt og flott!

    Ønsker deg en flott helg! Kose deg på snowboard!*smil*
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. De grå var skikkelig snadder. Fantastiske.

    SvarSlett
  10. Hei Minmill.

    Godt med livsteng i fra deg. Flotte sko og stilig å dekorere trappen med dem.
    Hørtes deilig ut med en helg på fjellet. Du er sporty som kaster deg på snowboardet. Kos deg.

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!