onsdag 31. oktober 2012

Goodie bags


Her ser dere alle de herlige gavene vi fikk i goodie bagsene fra LIVING. Alle tingene i posen likte jeg godt. Det blir sikkert ikke siste gangen jeg er på LIVING etter at de har åpnet. Har allerede tanker i hodet om loftsstua med noe fra denne møbelforretningen. 

Baderommet får et løft med nytt lekkert håndkle, duftlys og deilig såpe. Har lyst til å gjemme meg på badet nå og nyte disse luksustingene. 

Blir nok ikke noe bading, men derimot lesing av siste Elle som kom i postkassen i dag. Bladet er min favoritt blandt norske interiørmagasiner. Gleder meg til første utgave der Live Brekke er redaktør. 

2 kommentarer:

  1. Så gøy med bloggetreff og goodiebag;) Var mye fint oppi der ja. Spennende med oppussing av loftstue- her er det soverommet som venter. Det mangler ikke på prosjekter;)

    SvarSlett
  2. Koselig med både åpning, bloggetreff og goodiebag!
    Klemmer fra PiPa

    SvarSlett

Jeg er avhengig av tilbakemeldinger fra dere lesere for at bloggen skal drives og være interessant. Gi meg gjerne ris og ros, alt tas imot med stor takk. Ha en fin dag!!!